Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag köper nog inte heller CS, möjligtvis senare men om jag har väntat tills Fable och de där bra spelen kommer är det nog onödigt att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Kassler har du chippat di x-box? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 nej condition zero är skit bra det är så med counter-strike svårt att sikta man måste träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 [RENSAD] håll er till tråden! Köp en mus och tangentbord kanske? Om de finns,,, jag är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag tycker att du ska köpa det!Efter ett tag blir du van med kontrollen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg