samfisher Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 :huh: Varför ska man köpa Grand theft auto dubble pack om man redan har gta vice city och gta3?och är det någon skillnad får man något extra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Tror inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nää...det e absolut ingen skillnad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nää...det e absolut ingen skillnad :) tänkte väl det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jo grafiken ska vara bättre på xbox. Vet inte om det är sant jag har bara spelat Xbox versionen så jag har inget att jämföra med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 skillnaden är att det är dubbelt så skönt att köra på xbox jämfört med ps2. annars är det nog ingen skillnad vad jag har märkt. grafiken är den samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oktay Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men de dummaste e att man inte kan köpa dom bah så här en i taget typ bah vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men de dummaste e att man inte kan köpa dom bah så här en i taget typ bah vice city Nästa gång! prata i klarspråk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 :huh: Varför ska man köpa Grand theft auto dubble pack om man redan har gta vice city och gta3?och är det någon skillnad får man något extra eller? Glömde en sak...2 saker förresten: Du får en snygg samlings box och 2 affischer(eller hur det nu stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Har GTA duble pack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag med jag förahandsbokade det i slutet av oktober och fick det 5 Januari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag hade redan båda så kanse lite onödigt att köpa det då! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg