Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Njaee man får ju Snygga afficher att sätta upp dessutom. JA har inte satt upp den på Vice city för den är lite väl...tja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 gay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det är inte så smart att sätta upp bilder på halvnakna tanter med min mamma i huset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 haha, man måste ju va lite rebellisk. sätt upp den för tusan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Ska fundera lite på det. Jag kan ju sätta upp den lite diskret så att den inte syns så väl när man öppnar dörren till mitt rum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 är det nån som har klarat vice city utan fusk. det uppdraget på MC stället när man ska tracha stan (går väl om man har raketgevär eller stridsvagn) och när man ska råna banken är ju näst intill omöjliga utan fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag klarade bankrånet utan fusk... Det var rätt svårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag va tvungen att dra till med fusk på det. man kan väl inte klara spelet till 100% om man kört med fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag tror det...Men din sån där ranking blir sämre om du kör med fusk. Jag har typ 3000- Cheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 men man får väl inte dom sista uppdragen om man har kört med fusk. dom 3 (eller hur många det nu är) sista uppdragen kommer väl inte fram om man har fuskat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vettefan jag har bara tagit typ 56% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 okej.. hur många hidden package har du hittat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg