Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jepp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 nu vart jag sugen på att lira lite vice city bara för det. jag går offline ett tag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Okej jag fattar! Det blir jag med om jag tänker efter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag har länge tänkt köpa det men.....min föräldrar gillar inte att jag spelar våldsamma spel.....har ni nån tips hur man övertalar dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Din pappa: Du pappa...Visste du att man kan gå på stripklubb i ett xboxspel som jag vill köpa? Det är dessutom JÄTTE(uttala det högt för bästa effekt)billigt, man får 2 spel i ett och dessutom behöver jag ju inte köpa nytt spel på länge Din MAmma: Mamma, Jag vill köpa ett lärorikt spel om den hårda kalla krimenella verkligheten. Det vore ju bra som ett varnande exempel om jag skulle hamna snett i samhället när jag blir stor. Jag lär ju mig engelska också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 förslaget till mamma va ju rätt okej men pappa e jag inte nöjd med! vill gärna ha fler förslag!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Mamma förslaget kan funka på båda föräldrarna men jag tror det är olika från förälder till förälder. När jag var mindre var min mamma super noga med vad jag köpte. Nu bryr hon sig inte ens när jag köpte vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det är inte så smart att sätta upp bilder på halvnakna tanter med min mamma i huset Håller med för jag fick en sån affich i vice city fodralet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 mmm,jag tror det med.....min farsa e inte sån.....kassler du e 13 va? jag e bara 12,5 hehehhe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 är gta bra på xbox bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 hur skriver du: är gta bra på xbox bra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ja det var inte meningen att skrva så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg