Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hey, Nu undrar jag hur man lägger upp en helt klar hemsida som man gjort i dreamwever. man kan ju inte lägga upp alla filer var för sig, det är ju massor med bilder och olika sidor. hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Du kopierar hela koden från Dreamweaver och lägger in i Freewebs editorn. Kom ihåg sedan att ladda upp alla "images" på en uppladdningssida som typ: www.imageshack.us Annars kan inte andra se dina "images" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 ok men det är ju typ 200 bilder!! hur f*n ska jag orka lägga up alla dom? lol. måste finnas ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ehm, vill du ha en sida så får du göra det. Men jag tror nog det finns ett annat sätt. Finns program som man bara flashar sin layout så är allt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Man ska väl kuna lägga upp hela sidan med ett ftp program annars? eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 JApp... det funkar med ftp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) men jag fattar inte exakt hur... vilken ftp vlient ska jag använda? har windows/dreamwever en inbyggd? hur gör man! om någon fixar en guide som gör så att jag lyckas helt, så får du obestämt med FM. plz.. Redigerat 12 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Du kan läsa den här tutorialn; http://www.greycobra.com/tutorials/the-com...ial/page-1.html Vet inte om det är till någon hjälp men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.