Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Kan inte forum.fuska.se fixa så att taggarna i signaturena funkar. För dom funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Kan inte forum.fuska.se fixa så att taggarna i signaturena funkar. För dom funkar inte Vadå taggar? menar du länkarna? :huh: P.S din signatur bryter mot reglerna. (inga länkar tilåtna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Kan inte forum.fuska.se fixa så att taggarna i signaturena funkar. För dom funkar inte Man kan inte ha taggar i signaturen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Men jefla spam på dig, läs vad han skrev! *censurerad text, Ragnarök såg* Redigerat 11 Juli 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Han menar som jag försökt göra med min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Vad är taggar? :P Ne men man borde kunna använda d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Taggar, är de koderna i presentationen (exempel: , , etc). Jag tycker man ska kunna använda taggarna i signaturen, förutom dem som förändrar storleken på texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Taggar, är de koderna i presentationen (exempel: , , etc). Jag tycker man ska kunna använda taggarna i signaturen, förutom dem som förändrar storleken på texten. Mmm men synd det kan man inte!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Nej, det blir för mycket pjåk. Rent språk, ingen tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Pulpen: Vad är negativt med detta? Nej just det, det finns inget negativt med detta. Om du inte vill se några signaturer kan du alltid ställa in det i ”Mina inställningar”. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Inga taggar, punkt slut. Rent av skulle det se för j*vligt ut om alla började har olika teckensnitt, storlekar, tjock text mer mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Håller med Xade. Det skulle bara bli rörigt om alla använde det, det räcker med knasiga användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.