Hoppa till innehåll

Materatzi Och Zidane!


MRskalman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ähh det var ju bara en skalning det var rätt åt italienskan han skulle aldrig ha sagt nått till zidane ^^*

 

Vad i hela friden yrar du om? Det var en farlig skallning och även om det var Materazzi så kunde han blivit skadat och det hade inte varit så kul även om han är inte är en gentleman.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Materazzi nekar om att han har sagt om hans mamma.

 

Han sa så här: Jag förlorade själv min mamma när jag var 15 år och att jag visste inte att Zidanes mamma låg på sjukhuset. Så jag önskar henne all lycka.

 

 

Han nekar om att han har förolämpat honom om sin kultur, religion, rasism.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Förklara vad du menar med det där?

Han sa att han inte förolämpade Zidanes svårt sjuka mor. Han sa att han inte ens visste att hon var svårt sjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zinedin Zidane är en rutinerad spelare som har vunnit VM och EM och han har varit en av de största spelarna i Frankrike igenom tiderna. Det var därför som jag blev så förvånad när Zidane skalla ner motståndaren.

 

Är det verkligen så överraskande? Han har ju visat att han är relativt agressiv flera gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Aha, men om han inte föroläpade henne var det väl inte lönt att säga att han inte visste att hon låg på sjukhus. Han jade ju isåfall inte sagt något om henne.

 

När han hörde rykterna och att Zidane sa att han förolämpa min svårtsjuka mamma så visste han inte ens att hon låg på sjukhuset och sa aldrig något om hans mamma. Han vet själv hur det är och förlora en mamma.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ähh det var ju bara en skalning det var rätt åt italienskan han skulle aldrig ha sagt nått till zidane ^^*

 

 

 

''Italienskan''det är väl ingen tjej iallfall :lol:

 

Men om det stämmer som Zidane säger så gjorde han rätt även om det var fel tillfälle :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...