Nicita Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Har prövat på Shadow the Hedgehog lite och läst om de och de är inge bra tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) Har tänkt att köpa Tales of Symphonia och SSBM har jag redan men tack för övriga svar :) Redigerat 28 Juli 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 dom är okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Är Shadow the Hedgehog och Sonic Riders roliga spel???? Vill veta har lust att köpa nya spel nu :gitarr: nej dom är inte bra eller kul. dom e skit tråkiga. riders va okey först sen tröttna jag direkt. shadow va ganska svårt å tråkigt. han springer ass snabbt å så tröttnar man på de oxå direkt. köp inget av dom, tro mig du kommer ångra dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Eller shadow the hedgehog är bara lite kul XD Men inte särskilt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Shadow the hedgehog e lite kul, fast inte sonic riders... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Har tänkt att köpa Tales of Symphonia och SSBM har jag redan men tack för övriga svar Yes köp TOS istället mycke mycke mycke mycke bättre ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 sonic riders är kort och tråkigt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Riktigt tråkiga spel enligt mej själv. Köp Sonic Advance 2 Battle istället eller Sonic Herores. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 MM sonic heroes är rätt dyr har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg