jonne Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag kan inte klona på cristal varför kan jag inte klona????????????????? <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 överdriv inte med frågetecken!!! :angry: vissa säger att man kan klona på crystal, men jag kan inte det, så jag säger att man inte kan klona på crystal... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 på mitt och min kompis crystal gick det bara att klona 2 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag kan inte klona på cristal varför kan jag inte klona????????????????? <_< :( det ska inte gå att klona på crystal...det är själva meningen med det...det år typ nån enstaka gång men sen tar det slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grim Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 det går och klona på crystal! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg