Hoppa till innehåll

Högtalare

kodram

Rekommendera inlägg

mina högtalare började brusa idag och jag undrar om det är för att jag har lyssnat på för hög musik eller om det kan vara någon inställning (jag tror inte att det är någon inställning men de e ju alltid bäst att fråga) :)

kan vara spräkta om du har lysnat för högt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

cooliz: japp dom brusar lite bas-aktikt och alla kablar är i ordentligt

vitdom: ingen dålig idé

filiandor: det här började i förrgår....

jag tror jag köper nya (bättre) högtalare å provar om de inte fungerar med nya drivrutiner ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sprängda heter det faktsikt. Brusar dom typ lite Bas-aktikt? Då är det nog därför.

Har du annars kollat at alla kablarsitter i helt och så? Mina kablar brukar smyga sig ut ibland.

Vadå sprängda. det heter spräckta!. haha hur kan du spränga en högtalare utan att dö själv? ? ha de!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sprängda heter det faktsikt. Brusar dom typ lite Bas-aktikt? Då är det nog därför.

Har du annars kollat at alla kablarsitter i helt och så? Mina kablar brukar smyga sig ut ibland.

Det bara heter sprängda och det är bara att fatta.

Och tyvvär så tror jag att dina är det... drivrutinerna kan det ju inte vara nåt fel på om du inte ändrat nåt med högtalarna sen i förrgår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...