PUR4FAX Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 På sista banan på HL2 när man ska stoppa en gubbe att försvinna...Fattar jag inte hur man gör!!! JAG HAR KOMMIT HÖGST UPP MEN VAD SKA MAN GÖRA SEN??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) EDIT: Skulle man inte dra sönder något skydd med Gravity gun? Jag tror det, jösses, vad länge sedan det var man spelade det :P Redigerat 11 Juli 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Menar du skydden längst upp <_< Om du menar dom så har jag redan provat.... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 du vet kraftlinjerna till höger och vänster om dig.. ta sånna där bollar med grav gun och skjut sönder sköldarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 :cool: ska pröva....kanske funkar... :lol: :cool: det funkar! Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg