Gäst DonKeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hej. Har er klass och några andra klasser från några andra skolor organiserat en cup där en skola möter en skola. Vi har själv haft det. 2 gånger. Vi brukar kalla den Choklad Cupen :bah: Den första gången så förlora vi alla matcher. Nästa termin så vann vi alltid. Berätta ni också om ni har gjort något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det brukar annordnas en sådan tävling i staden jag bor under sportlovet där olika skolor möts i fotboll. Jag brukar inte vara med men jag tittar på ibland. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 När jag gick på mellanstadiet så anornades en 10-kampstävling mellan alla 6e-klassare på friskolor i min kommun (4 st) varje år... Varje klass fick ta ut olika elever som skulle vara med i vilket gren och så. Det året jag var med kom vår klass tvåa :), jag vann både Höjdhopp, 7 km och 100 meter. Haha =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 När jag gick på mellanstadiet så anornades en 10-kampstävling mellan alla 6e-klassare på friskolor i min kommun (4 st) varje år... Varje klass fick ta ut olika elever som skulle vara med i vilket gren och så. Det året jag var med kom vår klass tvåa :), jag vann både Höjdhopp, 7 km och 100 meter. Haha =) Kick ass ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 I min skola så har vi en del fotbollskupper, i en kupp möter vi de andra skolorna i kommunen. I en annan kupp spelar 5:orna mot 6:orna. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Nåt sånt har vi aldrig där jag bor, men däremot har vi haft olika klasser mot varandra (alltså klasserna på vår skola) första gången var det brännboll och så klart vann min klass^^, men nu är det mest friidrotts grenar och sånt EDIT:stav fel Redigerat 12 Juli 2006 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 i 7:an har vi Volleybollturnering mot en annan skola, i 8:an gör vi nått annat mot samma skolan och i 9:an så är det en sak som kallas uppdraget där man ska göra saker t.ex. ställa sig på toget å dansa å sjunga ^^, mot samma skola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 I min skola så har vi en del fotbollskupper, i en kupp möter vi de andra skolorna i kommunen. I en annan kupp spelar 5:orna mot 6:orna. =) Usch vad jag heter den upen, press. Vår klass kommer alltid sist. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vi har det vi har vunnit hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vi har inte haft det, men vi hade det i våras på bara vår skola. Hela mellanstadiet var med o vi vann lätt skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 I mellanstadiet hade vi innebandyturneringar om det räknas. Nu på gymnasiet vågar inget möta oss i något.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vi har haft en cup mot tre andra skolor i Handboll, Bandy och Basket. Vi ägde alla i basket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.