keyblade oblivion Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 hittar inte orichalum+ så jag kan få ultimate weapon obs jag snackar om kingdom hearts 2 usa inporten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 1. Den heter Ultima Weapon, inte Ulimate. 2. Skapa inte två trådar med samma innebörd. 3. Orichalcum finns lite överallt, det är bara att gå runt i alla världar och leta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keyblade oblivion Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 asså orichalum+ inte orichalum läg märke till plusset det fins bara 7 i hela spelet och jag har 6 ps jag gjorde 2 inlägg för att jag vill verkligen få hjälp :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Snälla, varför inte göra EN seriös tråd istället för två skräptrådar? Floodar du, gör onödiga inlägg, gör två likadana trådar eller på annat sätt bryter mot reglerna igen kommer du att bli varnad direkt, uppfattat? Seså, håll dig till en och titeln är ändrad. Låst. Redigerat 15 Juli 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg