Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Nä Black sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 nu har jag era åsikter, hammerfall med hearts on fire och Black Sabbath med smoke on the water =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Hammerfall tar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Lungt HammerFall!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 black sabbath e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 nu har jag era åsikter, hammerfall med hearts on fire och Black Sabbath med smoke on the water =D Öhh black sabbath har inte gjort smoke under water det var deep purple.Black sabbaths kändaste låt heter paranoid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 black sabbath e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 black sabbath e bättre Nee,Hammerfall e bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 HAMMERFALL ÄR BÄST INGET SNACK OM SAKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hammerfall, lugnt! desutom tycker jag ärligt att dom inte spelar samma "stil" av musik, båda kanske spelar black metal (inte vet jag) men dom liksom spelar på två olika sätt... iron man är den enda låten black sabbath har gjort... Heros return är det bästa Hammerfall gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hearts On Fire tycker jag e den bästa låten av dem jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.