roxyIII Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2004 nu har jag era åsikter, hammerfall med hearts on fire och Black Sabbath med smoke on the water =D Citera
FuskFreddie Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Skrivet 25 Mars 2004 nu har jag era åsikter, hammerfall med hearts on fire och Black Sabbath med smoke on the water =D Öhh black sabbath har inte gjort smoke under water det var deep purple.Black sabbaths kändaste låt heter paranoid! Citera
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Skrivet 25 Mars 2004 black sabbath e bättre Nee,Hammerfall e bättre!! Citera
Gäst Yantra Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Skrivet 25 Mars 2004 HAMMERFALL ÄR BÄST INGET SNACK OM SAKEN Citera
Apoca Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Skrivet 25 Mars 2004 Hammerfall, lugnt! desutom tycker jag ärligt att dom inte spelar samma "stil" av musik, båda kanske spelar black metal (inte vet jag) men dom liksom spelar på två olika sätt... iron man är den enda låten black sabbath har gjort... Heros return är det bästa Hammerfall gjort Citera
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Skrivet 25 Mars 2004 Hearts On Fire tycker jag e den bästa låten av dem jag hört. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.