Hoppa till innehåll

Äm..tvillingar? Hur Gör Ni? Vilka Koder?


saraa.93
 Dela

Rekommendera inlägg

vilka koder anv´änder nii? mina fungerar inte.. jag vet inet vad jag gör för fel-- :angry: nån som vet exakt hur man gör?  :blink:  :P

 

 

Hej! Som sagt du kan använda boolprop fusket men jag skulle använda det här(har aldrig testat det men tror det funkar) : slå in Forcetwins i fuskrutan och tr på enter! Obs! Tr in koden när mamman redan är gravid! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

 

Om du har arbetsliv kan du skriva in koden; Forcetwins men bara om simmen redan är gravid. Annars kan du ätra cheesecake (då behöver du också ha arbetsliv) när simmen också redan är gravid. För att kunna laga cheesecake behöver du ha runt 5 i matlagning (vet inte det exakta antalet).

Annars så kan du bara vänta tills du får tvillingar, det är runt 10% chans vid varje födsel. :kung:

 

Hoppas jag var till hjälp!

Kram

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

 

Jag har inte arbetsliv, bara studentliv.

Jag har testat att få tvillingar också men det fungerade inte.

intProp chanceOfTwins 100

använde jag, vad jag fattade skulle man skriva in koden och trycka på enter när vaggvisan kom och jag gjorde det men det blev bara en bäbis.

Gjorde jag något fel? jag hittade fusket på den här sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maxis har sagt att det ända fusket som garanterar att man får tvillingar är forcetwins (som ändast funkar i arbetsliv). Inget annat fusk funkar. Trots vad alla andra säger så funkar de inte. Om man skriver in dessa s.k. "fusk" och om man då får tvillingar så är det bara en slump. Men man kan ladda ner saker som gör det möjligt att välja om man vill ha ett, två, tre och (tror jag iaf) fyra barn.

 

Hoppas jag var till hjälp denna gång också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså första gången jag provade med forcetwins så funkade det. Jag tryckte in koden när mamman vad gravid med andra steget, alltså hennes mage har växt en gång. Men sen när jag provade det igen(när hon precis hade blivit gravid tror jag) så funkade det inte! Så slå in koden när hon är på andra steget! (tror det var så) Hare bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joo För att få tvillingar! :) Var på kvarteret och öppna fuskrutan shift ctrl och C och sedan skriver du in boolprop testingCheatsEnabled true ( glöm inte stor bokstav! )

Aaa och sedan går du in på den familjen där du vill ha tvillingar.. försök skaffa barn sedan... Efter en dag så trycker du på shift och på den simen som ska få barn ( alltså mamman ) Och då finns det massvis med roliga grejer som du kan testa MEN tryck bara PÅ FORCE TWINS såhär långt! Du kan göra det några gånger.. DET FUNKAR JÄMT FÖR MIG! Och sedan kan du dra upp förhållanden och så kan man göra så att man får allat i teknik, fysik O.S.V. OCH DET BÄSTA ÄR::: ATT MAN KAN DRA UPP HUMÖRSMÄTAREN NÄR MAN VILL hungrig, mätt, kissnödig, inte kiss nödig O.S.V. man kan T.EX. få Alien barnnär man vill.. Man kan hmm... Bli mer än 20 i familjen ( man adopterar från en gravsten ) Om man har The sims nattliv så kan man bli en vampyr utan att träffa någon!

Hoppas att mitt fusk glädjer er! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joo För att få tvillingar! :) Var på kvarteret och öppna fuskrutan shift ctrl och C och sedan skriver du in boolprop testingCheatsEnabled true ( glöm inte stor bokstav! )

Aaa och sedan går du in på den familjen där du vill ha tvillingar.. försök skaffa barn sedan... Efter en dag så trycker du på shift och på den simen som ska få barn ( alltså mamman ) Och då finns det massvis med roliga grejer som du kan testa MEN tryck bara PÅ FORCE TWINS såhär långt! Du kan göra det några gånger.. DET FUNKAR JÄMT FÖR MIG!  Och sedan kan du dra upp förhållanden och så kan man göra så att man får allat i teknik, fysik O.S.V. OCH DET BÄSTA ÄR::: ATT MAN KAN DRA UPP HUMÖRSMÄTAREN NÄR MAN VILL hungrig, mätt, kissnödig, inte kiss nödig O.S.V. man kan T.EX. få Alien barnnär man vill.. Man kan hmm... Bli mer än 20 i familjen ( man adopterar från en gravsten ) Om man har The sims nattliv så kan man bli en vampyr utan att träffa någon!

Hoppas att mitt fusk glädjer er!  :D

 

 

 

vad har man för kod för att höja humöret?

snälla svara jag vill gärna veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...