KVAB Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag behöver hjälp med Super Mario Bros. 3 (SUPER MARIO ALLSTARS)! Alla andra jag känner kan trycka på SELECT och byta mellan alla Super Mario-typerna (Typ hammargubben, eldgubben, grodgubben) men inte jag!!! Hur gör man för att kunna det? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Du måste väll fått grejerna till det först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Vaddå för "grejer"? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Klara banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Eh...jag har klarat hela spelet! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Eller...måste man göra alla banor kanske? Jag använde flöjten en gång... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg