xiaoxiang Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 DW är ju kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 men ge inte så många devilchip för då dör din digimon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag har fåt den där som är jätte lik Agumons uppgradering fast den är röd!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Är Digimon kul gillar inte det men kanske när jag fått veta något om det! Skaparna av dom där "Tamagotchis" (dom där små jobbiga skitdjuren) har gjort Digimon World och det e precis likadant förutom att man slåss och går runt. Den måste skita, äta, ta sprutor och annat. Själv hatar jag det j*kla pratet mellan tränaren och digimon (och spelet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har fåt den där som är jätte lik Agumons uppgradering fast den är röd!!! :D Du menar Tyranomon va??den e rätt bra... E de nån som har haft Bakemon?? det där spöket?? jag har de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Är Spelet kul eller för det sög ju på tvn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag tycker programmet e bra och spelet e kul förutom att man måste gå å skita med dem hela tiden och så dör dom efter en tid!! stöööörigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Vad menar du måste man gå och skita med digimon :lol: ( SKRATT ) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) aaa... precis... det e därför ja sluta spela det! assååååå vasheeeguuuuudh!!!! men jag ska nog börja spela det lite igen asså!!!! Redigerat 7 Mars 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 (redigerat) jag la in en evolotions guide på ett annat inlägg men jag kan lägga den här åsså! lol den fanns ente på denna datorn men jag ska leta upp den... här ska det va en: http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/di...digivolving.txt där e nog alla som finns... man fick visst ente ge ut den sidan utan tillstånd.... men jag har lagt in den innan nånstans... kan ha vatt tidigare i denna länk... detta e andra gången jag ändrar men här är den.. jag hitta den i ett annat inlägg... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...gimon_guide.doc den funkar det vet jag! Redigerat 20 Mars 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 E d verkligen meningen att man ska spendera 90% av tiden på digi-gymmet?? Finns det inte nåt annat sätt att göra sin digimon starkare?? Om det inte finns det så e d ju nästan omöjligt att hinna få en bra digimon innan han dör! (skriv gärna in några bra digimons 'stats' för jag har aldrig fått en ultimat-eller-vad-d-heter-digimon) //Boozy Whoozy ETT TIPS: om du har sparat chiper under tiden då du spelat och har en 'trany manual' och 3-5 'chain melon' så är det helt möjlig att du kan få maximal status på din digimon! Träna din digimon följande: hp: 7800 mp: 8500 off: 810 def: 800 speed: 800 brain: 500-800 sedan ger du den alla dina chiper, sedan använder du en 'chain melon när din digimon blir hungrig (du måste förbruka alla 'chain melon' innan din digimon blir 18 år). sedan när din digimon blir 23 år, så borde du ha fått maximal kraft!! OBS: FÖR ATT DETTA SKA FUNKA BÖR DU HAR TRÄNAT MYCKET PÅ ALLA TRÄNINGS STATIONERNA MED DIN FÖRRA DIGIMON GENERATION! SEN FÖR ATT FÅ TRANY MANUAL, MÅSTE DU HA PIXIMON I DIN STAD. CHAIN MELON FÅR DU AV JIJIMON VARJE GÅNG DU BESEGRAR MASHINEDRAMON. TRANY MANUAL HJÄPER DIG ATT FÅ BÄTTRE TRÄNING! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 det e rätt bra men hur får man sin digimon att bli 3en ultimat eller bli 23 år!!??? det e extremt mycket ju!! jag vet bara vilken status man behöver för att få dem.. jag har en guide på det ju.. den la jag ju innan i denna tråden! denna: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...gimon_guide.doc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg