Gäst Zero_Tolerance Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 (redigerat) följ mina instruktioner: 5000 hp och mp 200- 400 def och off 550+ brains och vikten skall vara 10. då får du en giromon! Redigerat 5 Maj 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst matte563 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag behöver hjälp!!!! Jag är fast på ett ställe. Jag har nyss klarat toy town.. Och jag undrar vart jag ska nu? Och dom snackar om nån beskyddare för sjön... Snälla hjälp mig nu!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Kan Augumon bli i level 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 det kan han säkert. Varför undrar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigiIce Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Jag behöver hjälp!!!! Jag är fast på ett ställe. Jag har nyss klarat toy town.. Och jag undrar vart jag ska nu? Och dom snackar om nån beskyddare för sjön... Snälla hjälp mig nu!!! De fattar jag inte heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 HEHE Själv har jag nu Kabuterimon.. Inte svår att få jag bara tränade Kunemon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vilken är den bästa digimonen ni någonsin har haft?? Jag har haft många ganska bra. Jag har lite frågor. 1.Hur får man Meramon? Jag tränar Agumon i HP och Offensive så att det är ungefär Hp= 1000+ och Offensive= 100+. Sen läste jag nån stans att om man stog nära en toalett när det var dags att utvecklas så skulle den bli Meramon. Det är bara Meramon jag inte har haft av Agumon´s utvecklingar snälla hjälp mig! 2.Vet någon hur man får fullt i alla mätarna på sin Digimon? Jag kommer typ bara till 7000 och 700 på alla och sen dör den. Snälla Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piximon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 vet någon vart man kan se vilka dom kan utveklas till och vad man ska träna :huh: 1. jag tror det var hp + 1000 och alla andra över 100 den ska inte väga för mycket heller mellan 20 och 30 tror jag ;) 2. det var någon som sa att man kan ge dom en sak så att de lever längre och man kan ge dom chip fast det kosta mycket <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Jag får bara Greymon eller Tyrannomon. Dessa stats har min Agumon: HP= 1511 MP= 406 Offensive= 119 Defensive= 111 Speed= 113 Brain= 112 Vikt= 28 Jag vill bara ha Meramon! Men jag kan ju bara vinna Fire cup. Men jag vill gärna få den på det riktiga sättet. Sen undrar jag också om man kan få Sukamon till staden? Han sitter och snackar om att han inte gillar toaletten. PS.. HJÄLP MIG SNÄLLA!!! Redigerat 15 Maj 2004 av Thunderbird Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jag har haft 2 ultimATA typ 7 champion o typ 5 rookies o alla baby o in training Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Hur och var fiskar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) man måste ha ett spö som man får i trash mountain och när man ska fiska: för att ta kast kraft X för att kasta O för att dra in fisk X (var försiktig så att linan inte går av) tror att de var så här man skulle göra och man ska fiska i sjön väster (vänster) om native forrest. ps, man kan byta till sej ett spö av shogungekomon (röd jätte groda)ifall man ger honom samlar kort. Redigerat 23 Maj 2004 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg