WASD Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Skrivet 12 Juli 2006 jag instalerade RPG maker XP & så ska man ha RGSS-RTP men jag hade redan en gammal version av den & när jag ska instalera den nya så står det ta bort den gamla men det går inte :cry: den ligger på Lägg till/Ta bort program Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Skrivet 12 Juli 2006 den ligger på Lägg till/Ta bort program om den ligger där så är det väl bara att ta bort den vad? Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Skrivet 12 Juli 2006 jag instalerade RPG maker XP & så ska man ha RGSS-RTP men jag hade redan en gammal version av den & när jag ska instalera den nya så står det ta bort den gamla men det går inte :cry: den ligger på Lägg till/Ta bort program Ta bort den :P om det inte funkar ta bort innehållet i C:/program/delade filer/enterbrain Citera
WASD Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2006 jag har tatt bort C:/program/delade filer/enterbrain & det står att det blir fel under avinstalationen kan inte någpn kopiera sin C:/program/delade filer...RGSS & skicka till mej? Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) jaja snart så gör jag det :student: den tar 31 mb <_< så det tar lite lång tid att hosta :bah: (Länkarna Funkar ändå inte så orka ha kvar dom) WinRar Behövs säg till när du är färdig för den tar ganskamycket plats 31/100 mb på cab space <_< Ska dela den i massa rar delar och kolla om det funkar då(31 delar) Aaaah färdigt nu :visslar: PS.lägg alla i samma mapp! Redigerat 27 Juli 2006 av AntonJ3000 Citera
WASD Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) du kan ta bort dom, glömde att jag hade alla på min gamla dator :lol: men det står fortfarande att jag inte har instalerat RGSS-RTP standard men när jag instalerar den står det att jag har gjort det Redigerat 20 Juli 2006 av WASD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.