KVAB Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 När man klickar på "Cuba Cola" här till vänster kommer det ju upp en ruta där det står: Hemsida, MSN-namn, AIM-namn osv, osv... Men hur skriver man in MSN-namnet och Webbsidan och det där? Det går ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Mina inställningar, min profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Var står det "Mina inställningar"? Måste man ha Fuska VIP? :blink: Redigerat 12 Juli 2006 av Cuba Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Alla kan ändra sina inställningar. Samma rad som det står "Inloggad som" på höger sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Okej, nu har jag hittat det! Men hur får jag dit en bild? T. ex. Xade har ju en bild där det står "Xade", men hur får jag in en bild på typ en Cuba Cola-flaska? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Yesss! Nu har jag fixat det! Tackar, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.