Kevve Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Hur gör man vid monstro? jag har precis kommit dit och fattar INGET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 då e vi två om det jag fattar ej heller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav_fuska Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 då e vi två om det jag fattar ej heller nåt ps jag har klarat spelet men har inte ultima weapon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag har också klarat spelet men jag har inte heller Ultima Weapon. Gustav_fuska:speöet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 har du klurat ut vad man ska göra i monstro? i så fall hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Du ska först leta upp Pinocchio när han sprungit iväg, sen får du möta en boss två gånger innan du kommer till Atlantica eller Halloween Town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 men jag vet ej var jag hittar hige jump eller var jag hittar bossarna det är de som e felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Mussla Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Spring bara omkring där i tunneljä*larna! Menar inget illa. PS! jag har OCKSÅ klarat spelet men har inte ultima weapon! :blink: Redigerat 14 Juli 2006 av Herr Mussla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ja men jag hittar ej i dem där jä*vla tunllarna och du som har klarat spelet borde kuna hjälp så nu e det upp till bevis har du klarate kan du hjälpa mig om du ej har det så kan du ej hjälpa mej . för jag vill gärna klara den världen nu!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) först när du kommer dit så ska du ta dig bort till båten och prata med gepetto.. då springer pinochio iväg och då ska du hitta honom. Spring bara efter. Sen kommer dom försvinna.. då letar du bara runt där ett tag.. sen kommer du hitta honom inlåst i magen på en jättestor heartless. döda heartlessen.. sen kommer jag inte riktigt ihåg va som händer.. men sen får du high jump som ligger i en liten låda på skeppet.. sen ska du leta upp pinochio igen.. då kommer en stor heartless till... slå ner han så har du klarat Monstro. Redigerat 15 Juli 2006 av Cryo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ja de vet jag men var ä'r han i magen okej men var ligger magen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag har klarat KH med allting, och max lvl på kalle sora och långben :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg