Boffaroffe Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Nu har fuska.se skaffat en CS server! Det är självklart 1.6 som gäller. Och inte nog med det! Det finns även en Ventriloserver för er som vill snacka samtidigt som ni spelar, eller helt enkelt bara chilla med andra forumiter! Det är jag som sponsrar med bandbredd, och om ni har förslag på andra spel eller några önskemål/klagomål ska ni vända er till mig. Jag brukar för det mesta sitta i chatten - Heter |No-Fear| där - men det går även utmärkt att skicka PM om det inte är så brådskande. Ventriloservern använder sig av v2.1.2 och kräver därför att ni använder Ventrilo client v. 2.1.x som finns att ladda när på länken nedanför. http://download.linkmania.ro/storage-1/int...lient-2-1-1.exe IP till Ventservern - vent1.server.fuska.se:3784 IP till CSservern - cs1.server.fuska.se:27015 IP till CSservern med WC3FT mod - cs2.server.fuska.se:27016 !!!Tänk på att servern är ganska ny, så var snälla och hjälp till att få den större genom att idla eller liknande!!! Redigerat 9 September 2006 av No_Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Nice! är den online 24/7 lr bara när du är inne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 24/7 förhoppningsvis. Uptimen är på 1 månad för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Skitbra server, inge lagg :D. Måste bara fixa grafikkortet, vill köra >=( Redigerat 12 Juli 2006 av ÅJJI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 grym server det hära.. big up for NF!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Kommer upp invaild cd key vrf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 kommer ni göra fler servrar?? Och kanske tillgång till "Gathers"?? ok så man kan hyr servrar för pengar eller fuskamynt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Vi kommer definitivt få upp flera servrar. Någon "Gathers" kommer det inte bli iaf. Thunder: vart får du upp invaild cd key någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 När jag försöker gå in på servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vilken server, vilket program? Skicka Screeshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Antagligen din server och Counter-Strike 1.6? ...... Redigerat 20 Juli 2006 av noname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 jag tycker inte om aim banor :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg