keva Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jag undrar om jag skulle kunna få ett rum på din ventserver med ett lösenord på, jag e guildmaster och vet inte riktigt hur man fixar en egen ventrilo server, så det skulle kunna vara bra om jag antingen fick veta hur man gör en egen server eller om du skulle vilja sätta ett lösen på ett av dina underrum till mej [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Nu är samtliga servrar uppe! Jag har även lagt till en server med wc3ft mod! Just nu finns det bara vanliga maps, såsom, d2, d1, assault m.m. Så välkommen in och spela! Ni kan även använda ventriloservern! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Erhmm, jo vilka är admins och har dom namn som typ Fuska.se | |No-Fear| eller vad ni kan tänkas heta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Erhmm, jo vilka är admins och har dom namn som typ Fuska.se | |No-Fear| eller vad ni kan tänkas heta Admins har jag inte tänkt på o_oKom med förslag via PM om vem som kan tänkas vara lämplig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Grymt! Förbered er på att se mig därinne en hel del. Jag brukar heta 909 eller minimal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag kör med nicket Kevve eller SlayerX eller Slaying You Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag är inne på den vanliga servern nu. Det är dock ingen annan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag är admin på Wc3:an så jag kör väl mest på den ;) Kom igen nu! Jag vill ha polare där inne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Äntligen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Det måste idlas mer! Jag går in och idlar ett par maps lite då och då, gör det du också ifall någon annan inte är inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Men fixa hltv så är servrarna är uppe på listorna hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Vet fortfarande inte hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg