Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Hatar aimbanor ^^ Varför inte skaffa superhero mod till servern det gjorde jag ^^(till min) Lägg till några banor som:Fy_simpsons de_Simpsons de_springfield_v2 cs_mansionsimpsons Det är dom bästa ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Hatar aimbanor ^^ Varför inte skaffa superhero mod till servern det gjorde jag ^^(till min) Lägg till några banor som:Fy_simpsons de_Simpsons de_springfield_v2 cs_mansionsimpsons Det är dom bästa ^^ Finns inte bara aim_banor :/... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 NF, arangera en tävling nångång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 NF, arangera en tävling nångång! När jag har tid/lust. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Får man använda vent servern när man lirar pcw? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Titta vad rummen heter på ventriloservern, ett heter PCW, så jag tror att man får vara inne på ventriloservern när man kör PCW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Får man använda vent servern när man lirar pcw? Ja, lol ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kladdis Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Hej, jag är ny här. Ska börja spela lite på eran server nu. :) Heter Kladdis, kom in och hälsa på mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det var ingen admin inne och nån skrev: "Kaeka diarresoppa" till mig... Kan ni se till att det finns bättre övervakning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Det var ingen admin inne och nån skrev: "Kaeka diarresoppa" till mig... Kan ni se till att det finns bättre övervakning? Tyvär har vi ingen som kan sitta på servern 24/7, om vi inte ger alla som går in på servern admins... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Är ny så kan man spela CZ på denna server? Vad är det för skillnad på CZ och 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 (redigerat) Är ny så kan man spela CZ på denna server? Vad är det för skillnad på CZ och 1.6? Endast 1.6 funkar på denna server. CZ har nyare grafik och nyare .mdl filer än 1.6. DESSVÄRRE har servern pajat av oförklariliga själ. Jag ska jobba hela kvällen med att fixa den. Förhoppningsvis blir den klar imorgon. Nu har jag suttit ett flertal kvällar och försökt fixat det. Ska se om jag får upp den snart. Redigerat 6 September 2006 av No_Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg