Smiter Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Roy och Link FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Roy och Link FTW! Roy finns inte på Ssb. :P Mina är: 1. Mario 2. Samus 3. Link 4. C. Falcon 5. Luigi Ändrad ordning ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Oj trodde det var i GC forumet xP isf e det Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ashan Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 självklart är det ness, faktum med så kom jag på en glitch med honom på spelet för bara några minuter sedan, det finns ju en teleport glitch på ssb melee, men jag lyckades på sbb med av en olyckshändelse, spelade med en som var pikachu på dreamland, precis när jag tog tag i kanten så gjorde han framåt smash och helt plötsligt var jag på den andra kanten, försökte återskapa men var för svårt, man måste ha exakt timing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Mario. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Pikachu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 lätt kirby för han kna ju ta andras attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 på de gamla måste de ju va kirby xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 samus och c.falcon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 jag har faktiskt aldrig fått luigi, klarade aldrig target test med yoshi ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Pikachu :lol: :gitarr: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg