Megaklumpen Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 gütt me nya msnbilder ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 haha ^^ jag får se om jag gör några nya snart. jag har ju som sagt lite att ta igen efter att varit borta en vecka i göteborg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Kan man få den där killen med svärd där det står: QuikSilver på? och isåfall hur mkt ska du ha för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Jag ska göra den nu. Den är gratis, men bidra gärna med Fm, jag samlar nämligen till ett Gruppforum. alla som bidrar med mer än 250 fm kommer garanterat att få bli medlem. Jag söker fortfarande önskemål till bilder. Redigerat 22 Juli 2006 av DarkForce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 När gör du nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 när jag får önskemål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Skulle du kunna göra en med en tecknad drake på, som det står medion på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 sure. när jag har tid. jag jobbar mest heladagarna nu på min hemsida.. Jag kommer inte att ha tid att fixa avatars nu framöver. tråden behöver ju inte låsas men jag kommer inte att kunna fixa namn avatars. men dom andra är bara att. ta. jag är för upptagen med min hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 sure. när jag har tid. jag jobbar mest heladagarna nu på min hemsida.. Jag kommer inte att ha tid att fixa avatars nu framöver. tråden behöver ju inte låsas men jag kommer inte att kunna fixa namn avatars. men dom andra är bara att. ta. jag är för upptagen med min hemsida. Ok :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 om man skickar ett pm till mig med önskemål så ska jag se vad jag kan göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 vill ha den första avataren och det ska stå dynamiten på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Gör den avataren med 8 ball på så skickar jag 50 dm till dej! Obs! Det ska stå CoDeR på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.