Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 jag såg en Orc Warrior rida på "Rudolf med röda mulen" det stod typ swift Raindeer med 60% speed och det var ett quest man kunde göra på hjulafton! Har ni sett det förut? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 har ju sett att man kan ha höner som pets från en quest av en höna men inte det här :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 jo, jag har sett en, jag har till och med haft en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag har sett folk som säljer sånna på AH. Dom funkar bara i några minuter och sen försvinner dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Dom fungerar tills man unmountar. Har typ 20st saker man använder så mounten blir reindeer på banken ;>. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 spara och sälja => Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 jag såg en Orc Warrior rida på "Rudolf med röda mulen" det stod typ swift Raindeer med 60% speed och det var ett quest man kunde göra på hjulafton! Har ni sett det förut? :cool: Jag har flera stycken sådana kvar ska bli kul att få rätt så mkt cash :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (för övrigt kostar dom runt 4-5g på min server så så värst dyrt ere inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Han sa att man fick det av ett quest i julas :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 va ska man göra på den där questet när man typ retat chicken så ger han dig en quest hur gör man ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 köper lite special chicken feed från en farm i westfall å ger till närmaste höna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 näe.. gör ett macro som gör /chicken använd den typ 100 gånger? eller något sånt du pratar hönan med dig ge den special chicken feed. Så får du en chicken egg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg