(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 vi har sportlov vecka 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vecka 8 eller 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vi har Sportlov om nån vecka.. Lika här vet inte när riktigt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Minns ej.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag har lov om 2 veckor :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag vill ha sommar lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Inte jag för efter lovet måste jag börja högstadiet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 själv har jag ju lov vecka 8=nästa vecka!! dessutom fyller jag år nästa tisdag så jag fyller år på lovet"!!! när sommarlovet e sliut börjar jag i åttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saln Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 har sportlov vecka 9 längtar till sommarlovet, då slipper jag högstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 vecka 9 tror jag det är, väntar och väntar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 mitt lov börjar nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nästa vecka! Nästa vecka! Jippie!!! Snacka om att jag ska vara inne här mycket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.