Qnott Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Hej jag har spelat Pokemon silver i några år nu och fått tag på Rainbow wing men jag vet inte var jag hittar ho-oh/lugia någonstans. Så jag undrar om skulle kunna få lite hjälp med det. SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Om du har silver hittar du Lugia, om du har guld hittar du Ho-oh. De finns i Blackthorn City, den sista staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Rainbow Wing... betyder det att du kan fånga bådapå lv 70 eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Är inte crystal och silver likadant?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Om du har silver hittar du Lugia, om du har guld hittar du Ho-oh. De finns i Blackthorn City, den sista staden. Var i Blackthorn City hittar man lugia/ho-oh? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Ho-oh finns i Tin Tower, och Lugia i Whirl Islands. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Tack MegaMartin!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Man kan fanga bada 2 utan silver och guld. Lugia: i Whirlpool island, kommer inte riktigt ihag var men leta och du hittar Lugia. Ho-Oh: i Tin tower. Om man har Guld är: Ho-Oh lvl 40 Lugia lvl 70 Om man har silver är: Ho-Oh lvl 70 Lugia lvl 40 PS. det är bättre att fanga den i lvl 4O för man far välja atk:er själv. :medieval: Redigerat 18 Juli 2006 av Ryu Hayabusa the Ninja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Tack! Har börjat om men ska testa detta när jag får Rainbow wing igen!! :lol: Glömde säga att gubben i tintower står på en trappa och vill inte släppa in mig. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Man kan fanga bada 2 utan silver och guld. Lugia: i Whirlpool island, kommer inte riktigt ihag var men leta och du hittar Lugia. Ho-Oh: i Tin tower. Om man har Guld är: Ho-Oh lvl 40 Lugia lvl 70 Om man har silver är: Ho-Oh lvl 70 Lugia lvl 40 PS. det är bättre att fanga den i lvl 4O för man far välja atk:er själv. :medieval: dom är i lv. 30 och 70. min lugia är i lv. 32. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 OK!fattar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg