Nami Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Vilken tänker du ta? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Grass, precis som Jacx sa finns det inte så många vilda starka Grass-Pokémon, men många vilda starka Fire- och Eld-Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag håller med jakx :medieval: jag menar jacx :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 =) Chili. tre-huvudet är dels psychic. Och lär sig inga bra grass attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Egentligen är det ju Bulbasaur som är bäst.. Jag vet att andra redan har sagt det.. För att om man vill ha en väldigt stark vatten och eld- pokemon så finns ju legenderna: Suicune, Entei, Articuno, Moltres. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag tycker att charmander är den bästa att börja med eftersom han har bra speed och attack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Startats liknande trådar i mängder. Leta upp dessa eller skapa en omröstning. §1.13. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg