Hoppa till innehåll

City Of Vilians Och Guild Wars

Snookis

Rekommendera inlägg

Jag har prövat City of Villains 14 dagar trial. Jag kan säga att det suger, grafiken är jättetråkig. Och det kostar pengar i månaden.

GuildWars däremot är nog det bästa onlinespelet jag spelat. Och det kostar ingenting i månaden heller. Skitroligt :) Verkligen värt att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I GuildWars är maxleveln 20. Men bli inte pissed off för det :P

För i GW så har skillsen mest betydelse. Det finns, typ över 500 skills om man räknar med Factions. Det tar inte så lång tid att komma till lvl 20. Men allt är väldigt bra balanserat. Man måste använda olika skills och tänka lite innan man går ut på quests vilka skills man kan ha. Man kan bara ha 8 ute i fältet. Så kan man använda olika skills med varandra så det ger olika effekter. skitkul. Inte så svårt som det låter heller, man kan inte vara speciellt sunkig i GW för allt är bra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guild Wars. Factions är en expansion.

Där har du fel! Guild Wars och Guild Wars Factions är nästan helt olika spel! Man kan spela Guild Wars Factions utan att ha det vanliga Guild Wars.

Redigerat av Hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du börjar spela, och loggar in får du välja RolePlay eller PVP. I roleplay är det som WoW typ, du gör quests går upp i level, skaffar EQ, går med i partyn osv. I PVP så slåss du mot andra, som du säkert vet. Det coola är att när du kör PVP så får du göra en gubbe som börjar på högsta leveln, och har några skills och vapen att välja mellan. Och när du kör RolePlay och gör quests så påverkar det i PVP. Om du tex unlockar 5 nya skills i Roleplay så får du dom i PVP. Och om du hittar vapen, scrolls och sånt så unlockas det också i PVP. Så ju mer du gör i Roleplay ju mer saker får du i PVP.

Men jag skulle säga, börja med Roleplay. För då kommer du igång i spelet och får tips på vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...