splintercell987 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Säg inte bara att det har hänt, kom med exempel för det du säger är inte speciellt övertygande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt. Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt. Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ? Nej, jag tror inte på att demokrati fungerar sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 suck... Det är klart den inte fungerar så. Men bara för att den inte fungerar på ett visst sätt så betyder inte det att det inte kan hända. En glödlampa är inte byggd för att ha ihjäl någon, men det kan fortfarande hända. Om du tror att all rösträkning, i alla länder, alltid har fungerat perfekt utan felräkning så är du (ta inte illa upp) väldigt naiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt. Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ? Bara för att det är demokrati, så kan inget gå snett, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt. Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ? Det var MILJONER röster som försvann. Röster försvinner inte bara sådär. Vart tror du dom tog vägen? Redigerat 10 Oktober 2006 av splintercell987 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Alltså. du verkar inte förstå hur stort det är att muta USAs högsta domstol. för det första så skulle det krävts enormt mycket pengar för att muta alla dommare. för det andra så är det något som är så j*vla osannorlikt så det f*n är löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Alltså. du verkar inte förstå hur stort det är att muta USAs högsta domstol. för det första så skulle det krävts enormt mycket pengar för att muta alla dommare. för det andra så är det något som är så j*vla osannorlikt så det f*n är löjligt. Bush var redan rik innan han blev president. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Inte tillräckligt rik. Dessutom är det högst osanorlikt att domarna i högstadomstolen skulle ta emot mutor, särskilt av en presidentkandidat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Sen tror jag inte att en presidentkandidat skulle ha gjort något sånt, det skulle ha avslöjats förr eller senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 precis. Lyssna nu splintercell: George W Bush har INTE mutat USAs högsta domstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Varför skulle han göra det egentligen. Han skulle ju bli avslöjad förr eller senare. Om man förlorar valet så måste man ta det som en förlust i fotboll t.ex. Som Göran Persson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.