Hoppa till innehåll

Isreal-libanon


Gäst DonKeN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 228
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt. Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt.  Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ?

 

Nej, jag tror inte på att demokrati fungerar sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

suck... Det är klart den inte fungerar så. Men bara för att den inte fungerar på ett visst sätt så betyder inte det att det inte kan hända. En glödlampa är inte byggd för att ha ihjäl någon, men det kan fortfarande hända. Om du tror att all rösträkning, i alla länder, alltid har fungerat perfekt utan felräkning så är du (ta inte illa upp) väldigt naiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt.  Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ?

 

Bara för att det är demokrati, så kan inget gå snett, eller hur?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte vet jag när det har hänt, men jag vet att det har hänt.  Det är inte så att du är speciellt övertygande häller, som säger att George W Bush skulle ha mutat USAs högsta domstol. Något mer befängt har jag inte hört på länge. Tror du förresten på fullt allvar att det aldrig har blivit fel på rösträkningen i något land ?

 

Det var MILJONER röster som försvann. Röster försvinner inte bara sådär. Vart tror du dom tog vägen?

Redigerat av splintercell987
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså. du verkar inte förstå hur stort det är att muta USAs högsta domstol. för det första så skulle det krävts enormt mycket pengar för att muta alla dommare. för det andra så är det något som är så j*vla osannorlikt så det f*n är löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså. du verkar inte förstå hur stort det är att muta USAs högsta domstol. för det första så skulle det krävts enormt mycket pengar för att muta alla dommare. för det andra så är det något som är så j*vla osannorlikt så det f*n är löjligt.

 

Bush var redan rik innan han blev president.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...