Gäst DonKeN Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Mm. Jag vill bara säga en sak. Det är vad jag tycker. En av dem värsta terroristerna är Bush! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Hur många perioder får en president där sitta vid makten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varje 4år så är det omval. 2004 så vann Bush valet Bush Vs Jim Cary. Han fuskade med resultaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varje 4år så är det omval. 2004 så vann Bush valet Bush Vs Jim Cary. Han fuskade med resultaten. Jag hade för mig att samma president inte får sitta mer än två perioder på raken. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Han får sitta vid posten i max åtta år. Det fjärde året blir det val. DonkeN, vi har fattat att du inte gillar Bush, men vadå fuskat? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Han får sitta vid posten i max åtta år. Det fjärde året blir det val. DonkeN, vi har fattat att du inte gillar Bush, men vadå fuskat? :huh: Det var lite fuffens med rösträkningen i Florida om jag minns rätt, men det var första gången han ställde upp i presidentvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varje 4år så är det omval. 2004 så vann Bush valet Bush Vs Jim Cary. Han fuskade med resultaten. John Kerry hette han, inte Jim Carry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Varje 4år så är det omval. 2004 så vann Bush valet Bush Vs Jim Cary. Han fuskade med resultaten. Hahahaha omg, har har vi nån som verkligen har koll.. Jim cary, made my day :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Med Bush i makten så kommer kriget bara fortsätta. Han har dödat en massa civila och kallar det för att bekämpa terrorismen. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Vad jag vet så fuskade inte Bush. Men det blev så mycket trassel med rösträkningen (främst i florida) så man domstolen gick in och bestämde. Och de valde Bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Vad jag vet så fuskade inte Bush. Men det blev så mycket trassel med rösträkningen (främst i florida) så man domstolen gick in och bestämde. Och de valde Bush. Så det var inte rösterna som bestämde utan det var domstolen som bestämde vem som skulle vinna :blink: . Han kan ju till och med mutat domstolen. Bush var ju rik innan och sånt gör rika där. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Med Bush i makten så kommer kriget bara fortsätta. Han har dödat en massa civila och kallar det för att bekämpa terrorismen. :angry: Mm, sen så kallar han andra terrorister. Han är ju själv en av dem värsta terroristerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.