Fusion Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Nej, det är inte värt det, man måste försöka att hitta på andra lösningar innan man använder våld! Redigerat 7 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Fusion, ibland är vapen enda lösningen, ibland även bästa. Donken, de dödar och fängslar terrorister, de låter dem inte rymma och de vill inte skjuta civila, men är det inte värt att några civila omkommer för att få tag i terrorister, som annars dödar otroligt många mer. USA har fängslat mer terrorister än vad skjutit dem. Men USA har dödat mer civila än att försöka evakuera dem från bomber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Du verkar inte fatta riktigt. Bush kan omöjligt ha mutat domstolen. Det är bara helt j*vla otänkbart. Dels att hela högstadomstolen skulle ta emot en muta och dels att någon skulle ha gjort det. Helt omöjligt Dessutom skulle det ha kommit fram vid det här laget. Tror att han själv skulle ha sagt det då? eller dom mutade? knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Självklart så avslöjar man inte sig själv...men jag tror inte att det finns någon sanning i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det kan man aldrig veta för hur kunde annars en massa röster i Florida mystiskt försvinna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det kan vara pga många anledningar, så varför tänker du på mutning på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det kan vara pga många anledningar, så varför tänker du på mutning på en gång? Vilka anledningar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Risken finns för t.ex genom misstag eller liknande. Notera att jag sade att risken finns, och inte att det har hänt. Sedan så kan det finnas några som gillar Bush så mycket att dem har uträttat något sådant, utan att Bush visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Risken finns för t.ex genom misstag eller liknande. Notera att jag sade att risken finns, och inte att det har hänt. Sedan så kan det finnas några som gillar Bush så mycket att dem har uträttat något sådant, utan att Bush visste. Vad då misstag eller liknande? Förklara för jag förstår inte hur sådant kan hända i ett demokratiskt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 "Errare humanum est"- Att fela är mänskligt. Det kan bero på att rösträknarna har räknat fel, eller vad som helst. Den mänskliga faktorn brukar det kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Varför har det inte hänt i något annat land då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Som du känner till nä. Jag kan lova dig att det har hänt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.