Gäst DonKeN Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Dödar de verkligen så många ? Arab är som sagt samlingsnamnet på folk i en viss del av världen, i detta fallet, mellanöstern. Ja det gör dem. En arab kan vara från många länder i mellanöstern. Som Egypten, Irak, Palestina, Libanon. Arab, Svensk, Amerikan, Kines, Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Källa till att de dödar 30 barn om dagen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jag var ironisk med 30 personer per dag. Men det dödar många iallafall. Hemskt och se barn bäras ut från bombade hus på TV. Libanon är inte ett dugg ett stort land. Om 2månader är det bara ruiner kvar av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men nu sa du 30 barn. Det är stor skillnad mot personer. Personer kan vara soldater eller vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ja, men om israel vinner så kanske dom ödeleger land efter land ända tills vi dör :( Nu ska vi väl inte överdriva! Tror du verkligen att ett land som t.ex Frankrike, Tyskland eller Italien inte skulle göra motstånd om sketna Israel attackerar dem? :huh: Sen vill jag bara tillägga att Israel gör såhär för att dem har USA'S stöd. Dem är bara fegisar, det ät därför dem attackerar mest med flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Precis. Israel skulle inte ha vågat göra så mycket om inte dem hade stöd av USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag tror verkligen inte att dom kommer hit, frankrike har starkt försvar jag alla länder i europa har det nästan, om nu det skulle hända, även om dom inte har nån anledning så tror jag verkligen inte att dom skulle vinna dom skulle slås ut u första land dom sätter sina sketna fötter på och aldrig mer komma tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag tror verkligen inte att dom kommer hit, frankrike har starkt försvar jag alla länder i europa har det nästan, om nu det skulle hända, även om dom inte har nån anledning så tror jag verkligen inte att dom skulle vinna dom skulle slås ut u första land dom sätter sina sketna fötter på och aldrig mer komma tillbaks. utom mesiga Sverige... Det skulle ta ca en dag om man ville invadera oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Om Israel försökte invardera alla länder och med hjälp av USA så skulle det bli helt klart 3'e världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 ärligt talat tror jag inte det blir så nu, för dom för ju bara krig på libanon för att dom tog 1 soldat etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Alltså kolla. Israel har försökt ta över libanon för 24år sedan. Men när dem 2 soldaterna blev som gisslan eller något så har Israel utnyttjat det som deras ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jadu. Vad kan man säga åt det här? Jag säger att Israel är de goda grabbarna. Eftersom genom att Libanon har länge attackerat dem men utan att verkligen visa att det är dem. Med självmordsbombare ständigt i Israel så är ju de maktlösa att kunna göra något. För hur krigar man mot terrorister utan att framväcka någon slags form utav krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.