Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Kingdom under fire: the crusaders och KuF: heroes är ena riktiga pärlor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Mitt senaste är Burout Revenge riktigt roligt och underhållande men lite för lätt. Man borde kunna byta svårighetsgrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Tony Hawks American Wasteland :D Riktit kul spel faktiskt. Rekommenderar det varmt för alla skate intresserade. Redigerat 10 Augusti 2006 av Frobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 mitt senaste spel var final fight streetwise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Mitt senaste var conker live and reloaded :D skitbra spel om man gillar rare, kissochbajs humor och ekorrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Mitt senaste var också Conker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jade Empire är mitt senaste. Säger flopp. Grafiken är bra, bra story, men ruggigt kort spel. Klarade det på 3 dagar. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Tony Hawks American Wasteland :D Riktit kul spel faktiskt. Rekommenderar det varmt för alla skate intresserade. spelar ni det på xbox live(obs!!! bara xbox inte 360) då elr? om ni gör det så e min gamertag SonicSucubus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg