Gäst Pcplayer Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 jag hade tänkt att köpa en stor studs matta...tror ni denna är bra?.... http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?...pf_id=SE-951013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Ja, den ser jättebra ut. Men kom i håg att man max ska hoppa en åt gången på den. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 hehe ja vet :) men du tror att den har bra studs o så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Japp min kompis har en sån :) Helt läcker och studsa på! Studsa bara inte när det är blött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 nice tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Studsmattor, den nya mördarmaskinen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Studsmattor, den nya mördarmaskinen.... Hehe,det kan jag hålla med om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Men om man tänker när man hoppar, så gör man sig inte illa.. liksom inte, "åh nu ska jag göra en volt, jag försöker landa på stålramen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Ja, den ser jättebra ut. Men kom i håg att man max ska hoppa en åt gången på den. =P Funkar nästan alltid att hoppa fler än en. Men den där ser en aning ostabil ut. Fyra ben bara? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag hade tänkt att köpa en stor studs matta...tror ni denna är bra?.... http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?...pf_id=SE-951013 Den värkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag har en sån den suger ingen studs alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.