Putside Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Får lite läskiga vibbar av sånna där. Knaka ryggen o inte kunna hoppa på en vecka :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Snart är Studsmatte vågen förbi. Det är precis som allt annat. Alla skulle ha yoyo när man var liten. Alla skulle ha kulor, alla skulle ha kort att byta etc, etc. Nu ska alla ha studsmatta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Har en studs matta på 4 M, eller jaja 396 CM men sak samma, och jag tycker du ska köpa den. TIPS: hoppa när det är vått, då kan du hoppa till månen (nästan) och hoppa typ minst 2 annars e de trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Får lite läskiga vibbar av sånna där. Knaka ryggen o inte kunna hoppa på en vecka :/ Har det hänt för dig också att du knakat ryggen när du hoppa? En gång hoppa jag med min kompis så landa jag och fick ett stort tryck på toppen av ryggraden :( Det var inte roligt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 NEJ KÖP DEN INTE! DET FINNS EN EXAKT LIKADAN PÅ...toys r us ^^ tror jag för 995 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 köp inte maxfit!!! men det finns nån sort som har en cirkel i mitten, dom e asbra. men min maxfit har aslite studs... vet nån var man kan köpa andra fjädrar? och de där som nån sa att studsmattor bara va en tillfällig fluga e inte sant, dom har funnits i ungefär 5 år eller nåt. Och man kan göra så mycke me dom... inte nåt man tröttnar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag hade tänkt att köpa en stor studs matta...tror ni denna är bra?.... http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?...pf_id=SE-951013 NEJ!!!!!!! Inte JULA!!! FFS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 I din ålder så kommer du nog tröttna ganska fort. Men den kan väl va kul att ha i nåt år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) jag hade tänkt att köpa en stor studs matta...tror ni denna är bra?.... http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?...pf_id=SE-951013 var ska jag köpa då? det får inte kosta mer en 2000 kronor o denna har 88 färdrar till ett bra pris..och 88 fjädrar betyder bra studs.. Redigerat 22 Juli 2006 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ja hur mycket ska du hoppa? en sommar räcker en sån skit sen blir den slö som stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det är faktist väldigt kul med studsmatta.Pröva själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 JAg jag har, fån Jula -.- den funka bra första sommmaren men nu är den skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.