Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Hur gör man en egen hemsida tänkte att jag skulle göra en ny är det nån som vet?`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) www.cabspace.com En webbdesignares motto: Allt förutom freewebs Redigerat 13 Juli 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 www.cabspace.com En webbdesignares motto: Allt förutom freewebs <{POST_SNAPBACK}> Ska kolla den undrar om dett är gratis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 www.cabspace.com En webbdesignares motto: Allt förutom freewebs <{POST_SNAPBACK}> Vad är det för fel på gratis webhosting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 (Mujo @ 14/07-2006 00:13:06) www.cabspace.com En webbdesignares motto: Allt förutom freewebs <{POST_SNAPBACK}> Vad är det för fel på gratis webhosting? <{POST_SNAPBACK}> **Vad pratar du om** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 hej jag har varit inne på www.cabspace.com men sidan är på engelska är inte så bra på engelska kan någon tala om för mig vad man gör där inne :cool: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 hej jag har varit inne på www.cabspace.com men sidan är på engelska är inte så bra på engelska kan någon tala om för mig vad man gör där inne :cool: :gitarr: Göra en egen hemsida/Forum. ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Varför är freewebs dåligt? Det är ju en gratis subdomän där du lägger in din hemsida, precis som cabspace? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Freewebs är extremt trögt och har mycket reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Freewebs är extremt trögt och har mycket reklam. Om man kodar själv behöver man inte ha reklam? (eller är jag blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Nej du är inte blind ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) http://www.webdesignskolan.com/ Där Hittar du mycket... Om du vill göra en bra hemsida så köp en php bok eller HTML bok eller något webb språk!!!! www.b-one.net är ett webb hotel som är ass bra Redigerat 19 Juli 2006 av Samir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.