ShitBreakSean Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Jag brukar inte göra så mycket "nyttigt" på sommarloven, spela dator, tv-spel, läser mycket, tittar på tv, sover as länge.... Jag har f*n inte badat i sommar, damn.... Citera
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Sova, sitta vid datorn, spela tv-spel och slappa. Det är i stort sett allt jag gör. =) Citera
Ogri Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Skrivet 4 Augusti 2006 spelar ps2,kollar på tv,kollar på film,spelar data och spelar fotboll. Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Sover fram till 12-13 och går sedan upp. Tar mig kanske ett dopp i sjön och simmar lite. Sedan så slår jag mig ner vid datorn för att kolla mailen och surfa snabbt igenom några sidor. Citera
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 gör typ samma som du Rowyn fast vår "sjö" är ett gammalt grusatag men vafan xd ganska kallt å skönt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.