ShitBreakSean Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag brukar inte göra så mycket "nyttigt" på sommarloven, spela dator, tv-spel, läser mycket, tittar på tv, sover as länge.... Jag har f*n inte badat i sommar, damn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Sova, sitta vid datorn, spela tv-spel och slappa. Det är i stort sett allt jag gör. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 spelar ps2,kollar på tv,kollar på film,spelar data och spelar fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Sover fram till 12-13 och går sedan upp. Tar mig kanske ett dopp i sjön och simmar lite. Sedan så slår jag mig ner vid datorn för att kolla mailen och surfa snabbt igenom några sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 gör typ samma som du Rowyn fast vår "sjö" är ett gammalt grusatag men vafan xd ganska kallt å skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.