ThePunisher Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 jag har inte sett något ställe där man kan ladda ner MTA till GTA 3 i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 San Andreas är roligast att köra online på och mest saker att göra. :) Satsa på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 (redigerat) Det finns mer funktioner och roliga saker du kan göra på Grand Theft Auto San Andreas. Vice City är ett bra spel men mycket har förbättrats, San Andreas är det bästa GTA spelet till PC. :) Men även om spelen är väldigt bra, orkar jag inte spela online. Det finns ju mycket roligare "online" spel på datorn. :) Redigerat 20 September 2006 av Dolphin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 San Andreas är roligast att köra online på och mest saker att göra. :) Satsa på det! vart kan man ladda ner MTA tills SA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Fungerar inte för mej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 var kan man ladda ner gta online till gta vice city kunde inte hitta det åp hemsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjol Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 man måste ha vice city på datorn gäller det san andreas obs har det till xbox men vill ha sa-mp eller gta rumble till pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jag har hört att man kan spela online på fifa 07 också men de kostar pengar :( Hatar sånna spel som san andreas jag gillar med driver 3 och driver 3 de e så himmla mörkt i spelet jag ser inte ens vart jag går med gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Om det inte funkar för er så kan det vara att ni inte har första versionen av SA.Gå in på http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t=15151 och ladda ner patchen så ska det nog funka gjorde i alla fall det för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Snyft tyvär jag ville börja spela det online men jag instalera det där men han säger att jag inte har en skiva i... Redigerat 30 November 2006 av Youx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det funkar inte för mig att spela onlin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg