Gäst Mega93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 http://www.genpets.com Sant eller Falsk? Jag vet svaret :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Måste vara falskt ''That’s right, Genpets are not toys or robots. They are living, breathing genetic animals.'' Redigerat 15 Juli 2006 av Quazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Om det där är äkta så heter jag Göran Persson. x_X;; Och nej, jag heter inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 VAD I HELIGA h*lveteT ÄR DET DÄR!! hmm likna en tjädrad och fjädrad apa som har torkat ut!! lever den ? Kan man köpa en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Det är nog en människa som ligger i magen. Vet doc ej vilken månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Fejk ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Vad fult :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Set ut som ett torkat russin som legat framme vid solen ett par veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 fejk? ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 självklart att det är fejk,jag tror knappast man har gett liv åt ett russin.... Och för det andra så tror jag det skulle ha blivit ganska känt om det hade varit på riktigt och då skulle man ha hört det bl.a i nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det måste vara fejk. De ser för gräsliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det är helt FAKE. Sidan gjordes i syfte om att få folk att tänka tanken för att forskningen är såpass långt framme att detta kan vara fullt möjligt om några år, dock hoppas jag inte det, stackars varelser asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.