Hoppa till innehåll

Seiken Densetsu 3


Rekommendera inlägg

Jag har fått turn undead med carlie, men den gör ju ingen skada. Jag har läst, och vet av erfarenhet tat turn undead ska döda/skada mycket undead och evil enemies (dvs, dark enemies), men den gör inget. Jag försökte använda den på Zable-fahr (God-beast of darkness), men den gjorde ingen skada. Vad gör jag för fel, eller måste jag kanske vara på högre level (carlie är på 46)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fått turn undead med carlie, men den gör ju ingen skada. Jag har läst, och vet av erfarenhet tat turn undead ska döda/skada mycket undead och evil enemies (dvs, dark enemies), men den gör inget. Jag försökte använda den på Zable-fahr (God-beast of darkness), men den gjorde ingen skada. Vad gör jag för fel, eller måste jag kanske vara på högre level (carlie är på 46)?

 

 

kan vara så att du inte kan göra det på honom han är ju gud och inte odöd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, det funkar på en del fiender som dragon zombie och carmillam, fast det är konstigt, för på dom flesta walkthroughs jag har läst säger odm tat det ska göra 999 skada på zable-fahr. Nåja, den var inte så svår med Kevin och Hawk utrustade med Saint Saber.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Upptäckte att turn undead funkar på Dark Lich (attack som tar 999 och kostar 1mp äger ju rätt hårt), vilket gjorde den väldigt enkel tillsammans med Kevin och Saint Saber.

 

 

ganska bekvämt, vilket ställe kom du till som sista? jag kom till berget jag. kom till stället där allt är mörkt och massa fiender kommer där dog jag sedan har jag inte orkat sprungit dit igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...