Waluigi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 när kommer the sims 2 ut och e de samma saker förutom 3 våningar och man kan bli äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 i april har jag för mig vet inte exagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 TS2 (The sims 2) kommer ut 19 lr 18 mars vissa källor säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiley.hatar Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det står att det ska komma ut den andra halvan av året, <_< :( alltså efter sommaren :angry: dååligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 TheSims2 ska komma ut under andra halvan av året. <_< Och vad man egentligen kan göra med TheSims2 vet jag inte riktigt. Jag har hört att man ska kunna filma i huset. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Behöver man nåt annat sims för att spela the sims2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Behöver man nåt annat sims för att spela the sims2? men va tror du nä så klart då skulle man behöva 3D på alla o då skulle de inte heta The sims "2" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oktay Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Hej jag har sätt på vissa bilder å de börjar likna gta (grannd theft auto) man kan åka motor-syckel bil gå till sina grannar eller så var de på macing makic ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad menar du med det där 3d jag fattar inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ok,tack.Jag trodde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Asså the sims 2 är ett helt nytt spel och har ingen som hällst behov av de förgående sims spelen. Allt är 3d, du kan åldras, det finns nya saker mm mm mm. Ni som gillat vanliga ts borde gilla även ts2 eftersom det är den egentliga uppföljaren till ts. Och det där med motrcyklar...det är inte ts2 lr mm utan Bustin Out. Villket bara kan köpas till konsoller inklusive gba. ha en bra dag B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.