Zorro Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 hur blir man bättre än prao??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 skriver mer inläggg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag skriver skitmycke inlägg :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 skitmycket och skitmycket...du skriver 24.6 per dag och jag skriver 31.5 per dag. Men du är snart nybörjare. i skrivande stund behöver du bara 22 till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 men man ska ju inte spamma för att få bättre rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Nä...det är ju klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 så om en dag blir jag nybörjare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 haha kul att se när dom sparkas men en sak kan vara rolig att se när barnen går till rektorn håll er till ämnet tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 håller me! håll er till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 ja men det e nog tråkigt att de kommer att dö för om man har slitigt jätte mycket med en sim under dens uppväxt så dör den till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.