NightMaker Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Härligt att någon fixar en sån här guide, bra gjort. tack äntligen inget klagomål ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 En sak bara, hur jag än gör blir det illigalt namn eller så. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Illegalt namn :S? Redigerat 30 Juli 2006 av noname Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Ja, det står så, med det menar jag inget olagligt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jättebra Guide!Detta är den bästa! *Tummen Upp* Pm:a en Moderator och se vad dom tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Xade: Testa med att byta namnet till hej sopm jag sa DZ: tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 När jag kopierar den texten till en film, och lägger in i presentationen, så kommer bara texten, ingen film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 tryck bara på ditt eget namn efter du upp daterat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 men när jag går ut på sidan så står det vid raderna"sidan kan inte visas" och det går inte att uppdatera! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Heyy kolla mina videos i min press skriv vad ni tycker om dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 men när jag går ut på sidan så står det vid raderna"sidan kan inte visas" och det går inte att uppdatera! :huh: testa nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Filmerna Funkar ju inte längre... :blink: Är bara massa koder(förut funkade det) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.