Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 Ja som sagt. vilka sälsynta kort har ni. Jag har 1 Dark magican of caos o 1 The end of anubis. Onödig tråd men jag e nyfiken bara. Citera
yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 hehe lol exxod master of the guard D.D warrior cyber dragon o typ några till kommer inte på dem nu Citera
Dream Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 Shiny blue eyes white dragon och dark magician girl !!! De är limited edition! Citera
FreeZtyle Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 Har många sällsynta men de sällsyntaste e Dark Magician of Chaos o Dark Paladin. Dom äger era kort. Citera
Moorwood Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Citera
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Har många sällsynta men de sällsyntaste e Dark Magician of Chaos o Dark Paladin. Dom äger era kort. Jag skrev ju att jag hade Dark magician of chaos <_< . Oh just det, har även Svings theleya, Andro svings o Thenen the great svings. Om ni sett yo-gi-ho filmen så är det dessa tre Anubis använde. Citera
FreeZtyle Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Hahaha, f*n heller... nästan alla på Dragonslair erbjuder mig hur mycket som helst för dom korten. Dessutom är dom värda mycket mera än D.D. Warrior. På Cardorder e det dom här priserna: Dark Magician of Chaos: $175 Darrk Paladin: $95 D.D Warrior: $30 Citera
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Hade för mig att Dark magican of chaos var värd 250:- Har en kompis som erbjuder mig 1 Blue eyes shining dragon o 1 Blue eyes dragon för min Dark magician of chaos :cool: Tror inte att jag byter ;) aldrig i livet det kortet plus mina andra e bra för att skryta me "skrattar". Citera
FreeZtyle Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Ne, det e värt över 1000kr. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.